Vraag de quickscan aan

Zoekmachine adverteren (SEA)

Je business gericht laten groeien. Dat is het voornaamste doel van SEA (search engine advertising). De kracht van SEA is dat je je doelgroep heel specifiek kunt bereiken. Het voordeel hiervan is dat de advertentie alleen getoond aan zoekverkeer waarvoor dit relevant is. Op deze manier besteed je je marketingbudget efficient.

Hoe gaan wij te werk?

Tijdens het proces houden we klanten continu op de hoogte van de voortgang.

De klant ontvangt maandelijks een rapport met daarin alle belangrijke veranderingen.

Stap 1: We starten met een intake gesprek

Stap 2: Analyse van bevindingen intake

Stap 3: Bepalen van de strategie

Stap 4: Uitvoering Campagne

Stap 5: Evaluatie en planning vervolgtraject

Display Advertising

Stel je bent op zoek naar een nieuw paar sneakers. Je bezoekt verschillende webshops die deze sneakers aanbieden. Vervolgens zie je deze sneakers telkens terug komen in verschillende advertenties. Dit is de kracht van display adverting. Het triggert bestaande bezoekers om jouw product opnieuw te bekijken. Deze manier van adverteren is enorm geschikt voor bijvoorbeeld webwinkels omdat de twijfelende bezoeker alsnog over de streep trekt.

Mobile Advertising

Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone. Dankzij deze smartphones heb je altijd alle informatie die je nodig hebt binnen handbereik. 50% van alle zoekopdrachten worden tegenwoordig gedaan via smartphones. Mobile advertising heeft dus een enorm bereik, en is onmisbaar als het gaat om online adverteren.

Adverteren op Google

Een van populairste diensten om online te adverteren is Google Adwords. Met Adwords kun je je doelgroep heel specifiek aangeven. Het voordeel hiervan is dat de advertentie alleen getoond aan zoekverkeer waarvoor dit relevant is.

Meer weten over

Chat met ons!
Sturen
Beter Bekend Live Chat Beter Bekend Live Chat