Al meer dan 25 jaar lang vind je bij Weber Woonwereld alles op het gebied van wonen, slapen en keukens.
Het uitgebreide assortiment van Weber Woonwereld is inmiddels ook online te vinden in de overzichtelijke webshop. De webwinkel bevat meer dan 7000 producten en wordt dagelijks geüpdatet.
Het handmatig updaten van alle productdata is een gigantische klus. Om deze repeterende taak uit handen te nemen bouwden we een maatwerk product informatie management (PIM) systeem.
Via een API koppeling kan alle productdata bijgewerkt worden. Dagelijks wordt de voorraad informatie van producten bijgewerkt zonder dat hiervoor een menselijke handeling vereist is.
De goede klantenservice van Weber Woonwereld is algemeen bekend. Om snel antwoord te kunnen geven op veel voorkomende vragen, is er een klantenservice en service aanvraag pagina gerealiseerd.
Op de klantenservice pagina zijn de meest voorkomende vragen te vinden. Alle vragen zijn opgedeeld in categorieën zodat de website gebruiker snel vindt wat hij of zij zoekt. De dynamische service aanvraag is een handige tool waarin de gebruiker kan onderzoeken wat voor service afhandeling er van toepassing is. Elke vraag, antwoord, video of formulier kan eenvoudig toegevoegd worden in via het beheersysteem.